Ewidencje i rejestry prowadzone w Komendzie Powiatowej Policji w Braniewie
Sekretariat Komendanta
1. Dziennik korespondencyjny
2. Dziennik podawczy logistyka
3. Dziennik podawczy do Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego
4. Dziennik podawczy do Wydziału Kryminalnego
5. Ewidencja telegramów przychodzących do Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego
6. Ewidencja telegramów przychodzących do Wydziału Kryminalnego
7. Rejestr teczek
8. Ewidencja wyjść w godzinach służbowych (pracownicy)
9. Ewidencja wyjść w godzinach służbowych (stażyści)
10.Rejestr delegacji służbowych
11.Rejestr akt otrzymanych z Prokuratury Rejonowej w Braniewie
12.Ewidencja przyjęć interesantów
13. Książka przesyłek miejscowych doręczonych przez gońca
14.Rejestr połączeń telefonicznych
Wydział Kryminalny
1. Dziennik korespondencyjny
2. Dziennik podawczy
3. Dziennik podawczy akt do Prokuratury
4. Ewidencja telegramów przychodzących
5. Rejestr postępowań sprawdzających i odmów wszczęcia postępowań przygotowawczych
6. Rejestr śledztw i dochodzeń
7. Rejestr pomocniczy (Krajowy Rejestr Karny)
8. Rejestr pomocniczy akta wpływające z Prokuratury
9. Książka doręczeń przesyłek miejscowych sekretariatu (materiały wpływające do Sądu Rejonowego)
10.Książka doręczeń przesyłek miejscowych ( rejestr poczty specjalnej)
11.Rejestr spraw umorzonych w trybie rejestrowym
12.Dziennik telegramów wychodzących
13.Ewidencja nośników informacyjnych i pracy stanowiska komputerowego
14.Rejestr teczek, dzienników i książek ewidencyjnych.
15.Rejestr skierowań na badania lekarskie i psychologiczne.
16.Postępowania administracyjne ( nietrzeźwi kierujący)
17.Rejestr rozmów telefonicznych
18.Książka depozytu broni służbowej
19.Rejestr osób poszukiwanych
20.Rejestr osób zaginionych
21.Księga dowodów rzeczowych
22.Książka wyjazdów na zdarzenia (techników kryminalistyki)
23.Książka innych czynności (techników kryminalistyki)
Wydział Prewencji i Ruchu Drogowego
1. Elektroniczny rejestr spraw o wykroczenia
2. Rejestr wokand
3. Rejestr notatek urzędowych dotyczących przemocy w rodzinie
4. Rejestr osób poszukiwanych
5. Rejestr identyfikacji osób zaginionych
6. Ewidencja przyjęć interesantów
7. Dziennik korespondencyjny
8. Dziennik podawczy
9. Rejestr zatrzymanych dowodów rejestracyjnych
10.Rejestr przydzielonych spraw dzielnicowym
11.Ewidencja przydzielonych spraw (zarządzeń i wniosków)
12.Rejestr dzienników i książek ewidencyjnych
13.Rejestr teczek
14.Książka doręczeń przesyłek miejscowych
15.Rejestr wydanych kluczy
16.Książka wydania broni z pododdziału (broń służbowa policjantów)
17.Książka ewidencji mienia służby uzbrojenia i elektroniki wydanego z pododdziału i przekazanego do naprawy.
18.Książka wydania broni alarmowej.
19.Książka przebiegu służby dyżurnego.
20.Książka faksów wchodzących.
21.Książka faksów wychodzących.
22.Książka ewidencji sprawdzeń w policyjnych bazach informatycznych KSIP.
23.Książka pobranej krwi.
24.Książka wydawania sprzętu łączności
25.Rejestr wydania urządzeń do pomiaru trzeźwości
26.Rejestry przeprowadzonych badań urządzeniami do badań na zawartość alkoholu
27.Rejestry pracy Alcometr.
28.Książka wizyt lekarskich w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych.
29.Książka przyjęć interesantów.
30.Książka przebiegu służby przy Pomieszczeniu dla Osób Zatrzymanych
31.Rejestr przepustek osób pozbawionych wolności.
32.Książka osób pozostających po godzinach urzędowania
33.Książka dyspozytora.
34.Książka ewidencji zgłoszeń o podłożeniu mat. wybuchowego.
35.Książka depozytu broni służbowej
36.Książka kontroli sanitarnej.
37.Książka-rejestr wydanych posiłków dla osadzonych w Pomieszczeniu dla Osób Zatrzymanych.
38.Książka interwencji
39.Rejestr protokołów kontroli
40.Rejestr interwencji/wykroczeń ujawnionych przy wykorzystaniu monitoringu wizyjnego miasta
41.Rejestr alfabetyczny osób dozorowanych
42.Rejestr osób upoważnionych do przekazywania i uzyskiwania informacji dotyczących bezpieczeństwa imprez masowych
43.Rejestr dokumentów dot. zawiadomień do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego
44.Rejestr wniosków o udostępnienie danych osobowych
45.Rejestr notatników służbowych
Zespół ds. Dyscyplinarnych, Ochrony Informacji Niejawnych i Kancelarii Tajnej
1. Rejestr wydanych poświadczeń bezpieczeństwa
2. Rejestr wydanych decyzji o cofnięciu poświadczeń bezpieczeństwa
3. Rejestr zaświadczeń o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych
4. Rejestr odmów wydania poświadczeń bezpieczeństwa
5. Rejestr wysłanych druków „Zapytanie o karalność”
6. Rejestr akt postępowań sprawdzających
7. Ewidencja upoważnień do dostępu do Krajowego Systemu Informacyjnego oraz korzystania z danych SIS w KPP w Braniewie
8. Rejestr pakowania
9. Rejestr meldunków informacyjnych
10.Rejestr dzienników, książek ewidencyjnych i teczek
11.Ewidencja przepisów Komendanta Powiatowego Policji
12.Ewidencja przepisów MSWiA, KGP, KWP
13.Książka ewidencji pieczęci służbowych i stempli
14.Dziennik ewidencji nośników informacji niejawnych
15.Książka doręczeń przesyłek miejscowych
16.Dziennik ewidencji
17.Rejestr sprawdzeń w Krajowym Systemie Informacji Policji
18.Rejestr sprawdzeń w Rejestrze Spraw o Wykroczenia
19.Rejestr brakowania dokumentacji
20.Rejestr sprawdzeń w PESEL
21.Rejestr upoważnień do kontroli
22.Rejestr kontroli
23.Rejestr skarg i wniosków
24.Rejestr postępowań wyjaśniających
25.Rejestr wydanych zaświadczeń o przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych
26.Rejestr poczty specjalnej – upoważnienia
27.Rejestr udostępnień akt ze składnicy akt Policji
28.Rejestr spisu akt przekazanych do archiwum
29.Rejestr protokołów brakowania dokumentacji nie archiwalnej kategorii B i BE
30.Rejestr akt i dokumentów zagubionych
31.Rejestr udostępnień akt z archiwum
Zespół ds. Kadr i Szkolenia
1. Ewidencja Rozkazów Personalnych KPP Braniewo
2. Książka etatowa
3. Rejestr opinii służbowych
4. Ewidencja obecności w pomieszczeniach służbowych po godzinach urzędowania
5. Zwolnienia lekarskie ( ewidencja)
6. Rejestr połączeń telefonicznych
7. Ewidencja urlopów wypoczynkowych i dodatkowych
8. Rejestr dokumentacja fotograficzna, filmy.
9. Ewidencja wypadków (pracownicy cywilni)
10.Ewidencja wypadków (policjanci)
11.Rejestr dokumentów Systemu Zarządzania Jakością
12. Rejestr wydanych skierowań na badania lekarskie
13.Ewidencja (karty biblioteczne)
14.Rejestr działań zapobiegawczych Systemu Zarządzania Jakością
15.Rejestr działań korygujących Systemu Zarządzania Jakością
16.Rejestr opiekunów służbowych i ich podopiecznych KPP w Braniewie
17.Rejestr postanowień i orzeczeń w sprawach dyscyplinarnych
18.Rejestr wniosków o wyróżnienie
19.Rejestr rozkazów o wyróżnieniu
20.Rejestr akt osobowych
21.Książka podawcza przesyłek do KWP
Zespół Administracyjno-Gospodarczy
1. Ewidencja spraw przydzielonych (przekazywanie, przesyłanie, odbiór korespondencji),
2. Pomoc socjalna (ewidencja udzielonych świadczeń pracownikom, emerytom, rencistom)
3. Książka obiektów budowlanych
4. Rejestr pracy kosiarki samojezdnej
5. Rejestr pracy odśnieżarki
6. Mandaty karne ( rejestr przekazanych wpłat gotówkowych nałożonych mandatów karnych gotówkowych)
7. Ewidencja osób upoważnionych do pobrania (korzystania) z terminali mobilnych
8. Mandaty karne dokumentacja dot. rozliczeń z mandatów karnych gotówkowych.
9. Dokumentacja księgowa ( rejestr rachunków biegłych sądowych, tłumaczy przysięgłych)
10.Dokumentacja księgowa ( rejestr naliczonych należności pieniężnych dla funkcjonariuszy Policji i pracowników cywilnych)
11.Dokumentacja księgowa ( rejestr wydatków budżetowych ,faktur ,rachunki)
12.Dokumentacja księgowa ( rejestr sporządzonych postanowień)
13.Dokumentacja księgowa ( rejestr zestawień faktur rachunków przekazanych do KWP w Olsztynie
14.Książka osób pozostających po godzinach urzędowania
15.Książka opalowa kotłowni KPP Braniewo
16.Mandaty karne (rejestr mandatów karnych anulowanych/zdjętych ze stanu)
17.Rejestr (pranie)
18.Rejestr połączeń telefonicznych
19.Rejestr zamówień
20.Rejestr wydanych kart pracy
21.Książka pracy kotłowni PP Płoskinia
22.Książka pracy kotłowni PP Wilczęta
23.Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu
24.Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu ppoż.
25.Mandaty karne (rejestr nałożonych mandatów karnych)
26.Dokumentacja księgowa (rejestr wystawianych upomnień)
27.Dokumentacja księgowa (rejestr wystawianych tytułów wykonawczych)
28.Rejestr wydanych bloczków mandatów karnych (Księga druków ścisłego zarachowania)
29.Rejestr awarii sprzętu informatycznego
30.Rejestr awarii i urządzeń pomiarowych
31.Rejestr awarii maszyn i urządzeń biurowych
32.Rejestr urządzeń pomiarowych
33.Rejestr decyzji administracyjnych (pomoc finansowa)
34.Rejestr kart mieszkaniowych
35.Rejestr wydatków budżetowych (ekspertyzy ,analizy)
36.Rejestr decyzji administracyjnych (brak mieszkania)
37.Rejestr zawartych umów (zleceń o dzieło)
38.Rejestr Decyzji Administracyjnych (remont lokalu)
39.Rejestr faktur przekazanych do postępowań (holowanie, parkowanie)
40.Zaświadczenia o płacach
41.Rejestr funduszu świadczeń socjalnych
42.Rejestr wydanych zaświadczeń i upoważnień do prowadzonego sprzętu transportowego Policji
43.Książka ewidencji kolizji i wypadków dotyczących służbowego sprzętu transportowego
44.Księga ewidencyjna indywidualnego sprzętu transportowego
45.Książka magazynowa
46.Rejestr szkód w mieniu MSWiA
47.Rejestr rozmów telefonicznych,